reklama

Výlet do obce Haluzice

Keď malá dedinka má čo ukázať a to tri krásne a zaujímavé miesta. Odporúčam každému navštíviť danú obec Haluzice.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Bol jeden krásny letný večer a rozhodoval som sa kam pôjdem na túru alebo na výlet. Hlásili, že na druhý deň má byť až tropické horko. Tak som sa rozhodol, že po roku pôjdem pozrieť obec Haluzice, kde sa nachádza malá Rozhľadňa, Tiesňava a Románsky Kostolík.

Tak som sa ráno nachystal a spravil všetko potrebné a vybral som sa na osobný vláčik zo Starej Turej do Nového Mesta nad Váhom, kde som prestúpil na osobný vláčik do Trenčianskych Bohuslavíc. Ako som prišiel a vystúpil, musel som od vlakovky prejsť do Bohuslavíc a potom prejsť celé Bohuslavice a dostať sa na jednu poľnú cestu, ktorá ma cez lúky, lesy a zase lúky dostane priamo na Rozhľadňu(Hájnica), ktorá sa nachádza nad obcou Haluzice. Bolo to cca 4kmpeši, ale v tom horku som sa cítil strašne. Celý som bol mokrý, ale našťastie na Hájnici príjemne fúkalo. Ako som tak vyšiel hore na tú malú rozhľadňu videl som tú krásu. Ten pohľad na Beckovský Hrad,alebo aj pohľad na vzdialené Vršatské Bradlá, Biele Karpaty a Trenčiansky hrad. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetko som si pofotil a užil som si tie krásne pohľady na okolitú krajinu. Nezostávalo nič iné, ako ísť dole a vybrať sa ku Románskemu kostolíku z 12 storočia. Čakal ma zostup a cesta krásnym poľom, kde som si odfotil môjho plyšového - mravčieho partáka Juja. Tak tiež bol krásny pohľad aj na Rozhľadňu. 

Pomaly ale isto prichádzam ku kostolíku, kde sa tak tiež nachádza malá, ale zaujímavázvonica a tak tiež aj cintorín. Ako som prišiel priamo ku kostolíku, tak si užívam tú históriu a krásne možnosti na fotenie. Krásna modrá obloha a zaujímavá stavba. (vidieť na foto) Dáva tomu čarovný pocit.

Všetko mám nafotené a krásnym pocitom sa vyberám do tiesňavy, ktorá sa nachádza cca 5 min od kostolíka. Nečakajte, že tiesňava je extra dlhá, ale aj tak Vám má čo ukázať a určite sa oplatí ju navštíviť. Nachádzajú sa tam 3 krásne vodopády a zaujímavé miesta. Bohužiaľ keď som tam bol ja, tak bolo veľmi sucho. Pomaly som sa prešiel celou tiesňavou a vraciam sa cez lúku okolo kostolíka na jedno posedenie, kde si položím veci a poriadne sa napijem a tak tiež niečo zjem.
Nezostáva mi nič iné, ako sa vybrať naspäť do Trenčianskych Bohuslavíc, ale tento krát sa vyberiem po asfaltovej ceste ako pán. Áut išlo minimum, takže to bolo svojim spôsobom bezpečné. Cestou som našiel krásne zrelé višné a nezostávalo nič iné, ako sa dostal na strom a trocha si pochutnať mňam. Ale aj cestou do Bohuslavíc som mal možnosť spraviť dve krásne fotky. Krásna obloha si to pýtala a chcela byť zdokumentovaná na fotke.
Cestou do Bohuslavíc mi došla voda a keď som došiel do dediny nezostávalo nič iné, ako nájsť krčmu a dať si obrovskú kofolu. Ale to hľadanie bolo zdĺhavé a asi po pol hodine som našiel jediný krčmu, ktorá bola otvorená. Mal som hodinu čas tak som sa poriadne napil a potom som sa vybral na vláčik domov.

Denis Herák

Denis Herák

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Fotím hlavne prírodu pre radosť a zábavu. Zoznam autorových rubrík:  Správy z mesto Stará TuráAko upravujem fotoPolitikaPrávo občanovSurvival - Prežitie

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu