reklama

Cyklo-túra od Zuberca do Liptovského Mikuláša

Celková dĺžka: 36km ... Celkové prevýšenie a klesanie: 771m ... 949m ... Najvyšší vrch: Horský Prechod Huty 1085m.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Prvá etapa, ktorá bola náročná ma na druhý deň čakalo úplne niečo iné. Veľmi som sa tešil na ráno a na to keď vyrazím smer LM, ale ešte pred tým som s otcom skočil na lúku kúsok od penziona užiť si krásny pohľad na Západné Tatry kúsok po východe slnka. Na lúke som si spravil prvú fotku, ktorá bola asi najkrajšia zo celého cestovania za dva dni. Vrátil som sa na izbu a zbalil som si veci a mohlo sa ísť. 

 


Prvé metre boli super, koleno som necítil a myslel som si, že ma bolesť prešla a preto som si na plno skôr užíval okolitú prírodu a pomalú jazdu na bicykli. Každú chvíľu som stál a fotil tie krásne až nádherné Západné Tatry. Nepoznám nič lepšie ako slnečné lúče, ktoré zohrievajú a do toho krásne pohľady. 
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Ale bol to omyl, ako som začal pomaly stúpať do jediného kopca, ktorý ma dneska čakal a mal cca 10KM tak som začal postupne cítiť bolesť v tom ľavom kolene. Cesta sa krútila a pomaly sa aj dvíhala hore bližšie k oblohe :). Stále som sa strachom pozeral do lesa a čakal kedy vybehne maco. Veľa krát som videl fotky a čítal články, že na danej ceste po ceste chodí maco brumko :).
 


Moja prvá zastávka bola pri Horárni pod Bielou Skalou vo výške 940m. Chcel som si dať kofolu, ale ako vždy zase som mal nešťastie a otvárajú až o 10. Kedže som si zase povedal, že sa mi nechce čakať, tak som sa vybral a pomaly ale isto som stúpal na vrchol horského prechodu Huty, ktorý má nadmorskú výšku 1085m. Ale pri chate sa otvoril krásny pohľad na jeden najkrajších vrcholov Slovenska a to Veľký Choč.
 

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Zdalo sa mi, že tu sa ide dole kopcom, ale bol to strašný klam. Stále som mal ľahší prevod a stále som musel šliapať. Milujem tento Horský prechod. 
 


Moja druhá prestávka už bola kúsok fakt že kúsok pod vrcholom a tu som si spravil aj takú nazvem to skoro vrcholovú fotku pohľadom na Veľký Choč. 
 


Ako som sa blížil k vrcholu musel som zase zastaviť. Tie výhľady si o to prosili aby som zastavil a nejakú tú minútku obetoval pohľadom na tú krásnu prírodu. Pravdu povedať, nečakal som, že bude tak krásna viditeľnosť a že uvidím až na Malú Fatru. 
 


Už som na vrchole a teraz ma čaká to čo každý biker miluje dlhý a a technický zjazd. Zjazd kde si človek užije rýchlosť, ale tak tiež ostré zákruty. Mal som šťastie, že ešte nechodilo tak veľa áut a zjazd som si mohol naplno užiť a tak tiež popri tom som si užívať pohľady na Západné Tatry, Chočské Vrchy, Nízke Tatry a Liptovskú Maru no čo krajšie môže byť.
 

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Zjazdoval som úspešne a už som dole. Už ma čaká posledných 13km a budem v mojom cieľovom mieste.
 


Čo by som to bol za výletníka, keby som sa nezastavil pri Liptovskej Mare, keď idem okolo nej. Takú chuť som mal skočiť do vody a užiť si tú studenú vodu v tom hnusnom horku :).
 


Posledné fotky ZT a už len príchod do LM kde si dám kofolu a počkám si na vláčik do NM. Ale potešilo ma, že to nie sú len Západné Tatry, ale aj Vysoké Tatry. Na poslednej fotke môžete vidieť Kriváň. 
 

Denis Herák

Denis Herák

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Fotím hlavne prírodu pre radosť a zábavu. Zoznam autorových rubrík:  Správy z mesto Stará TuráAko upravujem fotoPolitikaPrávo občanovSurvival - Prežitie

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu