reklama

Jánošíkove diery & Malý Rozsutec

Príroda je krásna a preto si ju vážme a užívajme si ju naplno. Môj výlet na Malý Rozsutec. Odporúčam každému.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Cez týždeň som napísal môjmu parťákovi Jankovi, že či by nešiel so mnou niekam na výlet, ale jeho zdravotné problémy ho nechceli pustiť. Tak som bol rozhodnutý ísť priateľkou Monikou. Ale zrazu piatok ráno mám na FB správu od Janka, že je mu už lepšie a že by v sobotu šiel do MF na Malý Rozsutec. Neváhal som ani sekundu a napísal som priateľke, že ideme tam a že Ide aj Janko.Prišla sobota ráno a ako vždy nás čakalo to isto v skratke autobusom do NM a potom vlakom do ZA. V ZA nás čakala Monika a už všetci traja sa môžme vybrať na autobus smer Štefanová.Počasie bolo krásne a teplé. Už ako sme nad dedinkou Štefanova ukazuje nám príroda prvé jesenné pohľady. Potešili ma aj ovečky,ktoré boli fotogenické.
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


 Pomaly ale isto s vyberáme dieramy hore a musím povedať, že to bola katastrofa. Milión ľudí a sem tam nejaké to čakanie. Ale náladu nán to nepokazilo.
 

 

 Dostávame sa na prvé odpočinkové miesto, kde si dáme prvé spoločné fotky a samozrejme aj pauzu na doplnenie energie. Bolo to super sedenie na tráve aj keď tam bolo veľa ľudí. Po pár min. sa vyberáme ďalej. Ako tak ideme tak sa rozprávame, smejeme a hlavne si užívame prírodu.
 

 

 Dostávame sa do sedla medzi dva krásne vrchy a to Veľký a Malý Rozsutec. Už tam nás uchvátil prvý a krásny pohľad na naše veľhory - Západné Tatry. Ale hneď sa vyberáme ďalej a pomaly sa dostávame do toho najťahšieho úseku zo celého dna a to dostať sa na samostatný vrch Malého R.
 

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Všetko išlo krásne super. Janko tam stretol aj známe, ale tá dlhá rada na reťazoch bolo jedno veľké och môj bože. Nezostávalo nič iné ako čakať a vydržať to. Po nejakej dobe sa dostávame ba vrchoľ a celú tú krásu vidíme a hneď hodnotíme tento deň ako to správne rozhodnutie. Spravíme fotky a poprosím Poliaka aby nám spravil spoločnú fotku a pomaly sa vyberáme dole.
 

 Zostup šiel rýchlejšie. Už tam nebolo toľko ľudí. Ale aj zostup bol super na fotenie.

 

A potom sa dostať naspäť do Štefanovej bolo rýchle a skoro bez ľudí. Hádam sa Vám môj výlet páčil.

Denis Herák

Denis Herák

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Fotím hlavne prírodu pre radosť a zábavu. Zoznam autorových rubrík:  Správy z mesto Stará TuráAko upravujem fotoPolitikaPrávo občanovSurvival - Prežitie

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu