reklama

Hrad Tematín (BIKE)

Konečne tu máme ideálne počasie na bicykel. Nie že by zima nebola ideálna, ale na dlhšie výlety je už toto skoro jarné počasie lepšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Musím povedať, že tento týždeň bol veľmi pekný a od nedele do štvrtka som strávil na sedle bicykla. Neviem prečo nepíšem blog od prvého dňa, ale začínam odzadu, ale hádam to nikomu nebude vadiť. Už v utorok keď som prišiel domov z cyklo výletu, som vedel, že v stredu pôjdem po roku aj kúsok na hradnú zrúcaninu Tematín. Minulý rok som to spojil aj hradnou zrúcaninou Čachtice, ale tomu som sa v stredu vyhýbal :). 

 

Začiatok cesty bol dosť na prd, nečakal som že o 9 ráno bude na cestách toľko áut a hlavne kamiónov. Našťastie všetci šoféri boli super a išli tak ako sa má a nikomu nepreplo a nerobil problémy. Musím ich pochváliť, lebo takéto dačo sa málo kedy vidí na cestách. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Prvú fotku som spravil až kúsok od obce Hrádok, kde som sa po pár metrov už konečne dostal na cyklo chodník a mal pokoj od áut. 

 


Cyklo chodník začiatkom bol super suchý a na cestičke ani žiaden bordel, ale čím som šiel ďalej, tak na chodníku začínalo byť hnusné lepkavé blato a hlavne veľa bordelu. (konáre, veľké kamene a pod)
 


Po 6 kilometroch som sa dostal pod hrad Tematín. Bol som tam veľa krát a nikdy som tam nevidel ani človeka a tento krát to nebolo inak. Popravde mi to ani nevadilo, skôr ma to potešilo, lebo celý hrad bol len pre mňa a nemusel som sa nikomu vyhýbať a mohol som si tam byť koľko som len chcel.
 

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Výhľady z hradu neboli tento rok moc pekné, bol opar ale aj tak som si užíval ten pocit ticha, tepla a pokoja v krásnej prírode. Tematínske Vrchy - Považský Inovec má svoje čaro vždy.
 


Keď som sa dostal na moje obľúbené miesto nezostávalo nič iné, ako si otvoriť toho dobrého Radlera samozrejme nealko :) Spraviť si fotku a pomaly ale isto sa vybrať dole.
 


Rozhodol som sa, že naspäť nepôjdem tak isto, ale využijem cyklo trasu MTB cez Ihelník. Je to super trasa krásnym lesom.
 


Už som dole a čoskoro budem vchádzať do dediny a nezostáva nič iné, ako si užiť posledný pohľad na Tematín a nachystať si nervy na asfaltovú cestu a prežiť tú dlhú cestu domov. Len ma nakoniec nehnevala tá cesta ale ten hnusný protivietor ktorý som mal skoro celú cestu domov.
 

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Odkaz na moju trasu a informácie: TRASA: Stará Turá - Tematín.

Denis Herák

Denis Herák

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Fotím hlavne prírodu pre radosť a zábavu. Zoznam autorových rubrík:  Správy z mesto Stará TuráAko upravujem fotoPolitikaPrávo občanovSurvival - Prežitie

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu