reklama

Hrad Branč (BIKE)

Ďalší krásny až jarný deň na bicykli. Tento krát Myjavské Kopanice a malá pýcha kopaníc. ........ ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ďalší krásny slnečný až jarný deň na bicykli. Tento krát som sa rozhodol až ráno kam pôjdem a neľutoval som svoje rozhodnutie. Aj keď ráno fúkal celkom silný protivietor, tak po príchode na MY ustal a cesta cez Myjavské Kopanice bola príjemná a hlavne slnečná. 

 

Premávka bola minimálna, ak som cestou tam stretol 10 áut, tak aj to je veľa. Tento deň som nazval že dokonalosť sama o sebe.

 


Vedel som, že kopanice sú dosť náročné, kedže tu bývam :) ale nečakal som, že ma pár kopčekov tak dostane a zožerie mi to pol energie hneď na začiatku. Ale tento pohľad na obec ma dostal zase do formy a mohol som pokračovať úsmevom na tvári.
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Konečne som sa dostal na lesnú cestu lepšie povedané na turistický chodník na hrad Branč. Ale nečakal som že po 4km ma bude čakať peklo. Veľká časť lesíka akurát cez daný chodník bol v dezolátnom stave. Popadané stromy a bolo to do kopca jak stúpanie do neba. Nezostávalo nič iné, ako bicykel dať na rameno a nejako to zdolať. Bolo to cca 80 metrov, ale ťažkých.
 


Konečné vidím môj cieľ a už sa len dostať ku nemu. Trocha som blúdil, lebo značenie začalo byť minimálne a divno značené, ale nakoniec som sa tam mimo značky po nejakom vyjazdenom chodníku dostal až ku hradu.
 


Čakal som, že tam budú nejaký ľudia a že vstupné na hrad sa bude zbierať, ale ľudia žiadny a stupne tak isto žiadne :) Tak som si užíval ticho na tomto krásnom hrade, ktorý má veľké čaro a veľkú energiu. Po cieľovej fotke, nezostalo nič iné ako pokračovať.
 

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Úplne som zabudol, že ma kúsok od Turej Lúky čaká malá rozhľadňa. Keď som šiel okolo nej naposledy cca rok dozadu a zastal som tam. Tak bola uzavretá bo statika bola poškodená. Ale asi to opravili a už drží a zatiaľ nespadla :) ale tak mojich 62kg udrží asi všetko.
 


Na Poriadi som musel rýchlo skočiť do Jednoty a kúpiť si radlera takú chuť som mal a to počasie si to pýtalo. A už len 10km a bol som doma. Super deň krásny deň.
 


Moja trasa tu: https://flow.polar.com/training/analysis/3255157423

Denis Herák

Denis Herák

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Fotím hlavne prírodu pre radosť a zábavu. Zoznam autorových rubrík:  Správy z mesto Stará TuráAko upravujem fotoPolitikaPrávo občanovSurvival - Prežitie

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu