reklama

Vysoká 754m.n.m - Malé Karpaty na bicykli

Po Orave na Malé Karpaty. Krásne pohorie plné zvieratok a medvedieho cesnaku. Nabudúce pravdepodobne blog o Kremnických vrchoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Po krásnych dvoch dňoch na Orave, som sa tento krát vybral na menšie pohorie, ale tak isto veľmi krásne a to Malé Karpaty. 

Nebolo by to iné, keby som ani tento raz necestoval skoro ráno. Vždy cestujem cca o 7, ale tento krát som sa zobudil trocha skôr a moje cestovanie začalo kúsok po pol piatej ráno a to smer Trnava. 

Musím priznať, že ráno bolo ešte chladné a prvé kilometre boli dosť ťažké kvôli zime. Ale po chvíľke vyšlo slniečko a teplota už bola ideálna na ranné putovanie peknou krajinou. Hneď po cca 12km, sa mi ukázal pekný pohľad na časť Malých Karpát a už aj farebné polia v diaľke. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Prvých 20km bolo po asfaltovej ceste, ale musím povedať, že táto cesta ma bavila. Žiadne autá a cesta bola vlnitá ako môžete vidieť na fotke.
 


Pomaly ale isto som sa dostal k lesu a vstupujem do lesnej oblasti Malé Karpaty. Pri teplom slniečku sa mi vynikajúco šliapalo a príroda, ktorá bola krásne zelené ma dostávala do super nálady. Krásnych 7 kilometrov okolo plotu a hlavne po zemi, ktorá bola plná medvedieho cesnaku bola super. Celý les krásne voňal a podklad bol mäkký ako postieľka.
 


Po krásnej časti lesa plného medvedieho cesnaku som sa dostal na lesnú cestu, ktorú používajú pravdepodobne lesný robotníci a pod, ale čakalo ma tam milé prekvapenie. v diaľke vidím osamelého muflóna, ktorý chvíľu o mne nevedel a mal som možnosť ho odfotiť (škoda, že som nemal zo sebou teleobjektív)
 

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Pomalým tempom sa dostávam skoro pod môj dnešný cieľ. Nikam sa neponáhľam, užívam si to ticho a to krásne jarné alebo skôr už až letné počasie. Posledných 900 metrov pre každého cyklistu, ktorí sa vyberie na vrch Vysoká bude boj nervov a síl. Čaká Vás tam dvíhanie nosenie bicykla do stúpania, ktoré má v sebe kúskami až nad 40%. 
 


Cesta dole, bola lepšia, ale treba si dávať tých 900 metrov veľký pozor, aby sa niečo nestalo. Potom som sa vybral smer Zochova chata, ale nezastavil som sa na obed šiel som ešte na hrad Červený kameň a späť do TT a domov.
 


MOJA TRASA TU: https://flow.polar.com/training/analysis/3418836049

Denis Herák

Denis Herák

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Fotím hlavne prírodu pre radosť a zábavu. Zoznam autorových rubrík:  Správy z mesto Stará TuráAko upravujem fotoPolitikaPrávo občanovSurvival - Prežitie

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu